Våra fokusområden
Engagemang
För att nå våra mål måste vi vara engagerade och känna ett ansvar för och vara hängivna våra arbetsuppgifter. Vi finns alltid där för våra kollegor och är alltid beredda att hjälpa varandra. Engagemanget ska komma ifrån ett nära samarbete mellan ledning och anställda, med ett arbetsklimat där det är högt i tak och där vi är lyhörda för varandras behov.
Kundfokus
Vi ska alltid försöka läsa kundens behov, och se saker ur deras perspektiv. Alla våra handlingar ska styras av tanken på vad som får vår kund att bli mest nöjd. Vi tar ansvar för att våra handlingar alltid är i syfte att hjälpa kunden. Vi bemöter kunden med respekt, stolthet över vår produkt och vårt sätt att arbeta. Vi försöker alltid vara nära kunden och kommunicera.
Kvalitet
Kunskap är nyckeln till hög kvalitet. Kunskap om det vi utför tillsammans med engagemang och kundfokus. Kvaliteten ska hela tiden utvärderas och tas till nya nivåer genom utbildning och intern kommunikation.